Marketing na rynku środków produkcji

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych. Radzi także, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku. Wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.

Informacje dodatkowe o Marketing na rynku środków produkcji:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1456-1
Liczba stron: 239

więcej

Kup książkę Marketing na rynku środków produkcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing na rynku środków produkcji - opinie o książce

Inne książki autora
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz0
Okładka ksiązki - Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję...

Szkice historyczne jedynastego wieku
Wojciechowski Tadeusz0
Okładka ksiązki - Szkice historyczne jedynastego wieku

Pierwsze wydanie książki pojawiło się w Polsce sto lat temu. Nic wtedy jeszcze nie zapowiadało rozgłosu, jakiego nabrała ona nie tylko w dyskusjach historyków...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy