Efektywność marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza grupa obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu. Druga grupa zawiera analizę wybranych uwarunkowań efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, w tym podstawowe zależności zachodzące między zmianami efektywności marketingu a następującymi czynnikami: niepewność, zasoby i umiejętności oraz nabywcy, konkurenci i dostawcy.

Informacje dodatkowe o Efektywność marketingu:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1563-0
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Efektywność marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Efektywność marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Seria Twoje Bajki (#1). Przygody Słoniczki Elli. Tata wraca do domu
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Seria Twoje Bajki (#1). Przygody Słoniczki Elli. Tata wraca do domu

Seria książek z opowiadaniami, których bohaterowie to znane dzieciom postaci z ulubionych seriali i bajek telewizyjnych. W poszczególnych...

Portrety mistrzów. Matejko
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Portrety mistrzów. Matejko

Portrety mistrzów to seria wspaniale ilustrowanych albumów prezentujących sylwetki najwybitniejszych polskich twórców z dziedziny...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy