Okładka książki - Efektywność marketingu

Efektywność marketingu


Ocena: 0 (0 głosów)
Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza grupa obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu. Druga grupa zawiera analizę wybranych uwarunkowań efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, w tym podstawowe zależności zachodzące między zmianami efektywności marketingu a następującymi czynnikami: niepewność, zasoby i umiejętności oraz nabywcy, konkurenci i dostawcy.

Informacje dodatkowe o Efektywność marketingu:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1563-0
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Efektywność marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Efektywność marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
W Afryce
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - W Afryce

Kolorowa, ilustrowana książeczka dla dzieci. Dzięki niej mały czytelnik dowie się jakie zwierzątka mieszkają w Afryce....

Kamyczek. Pierwsza wycieczka
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Kamyczek. Pierwsza wycieczka

wiat poza domem budzi u małego dziecka uzasadniony lęk, ale odkrywanie go razem z rodzicami to wielka radość. Kamyczek po raz pierwszy wyrusza na wycieczkę....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy