Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Zarządzanie wiedzą. Zintegrowane podejście
Zarządzanie wiedzą. Zintegrowane podejście
Ashok Jashapara

Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło...czytaj dalej

Okładka - Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomii
John Sloman

Podręcznik stanowi zwarty wykład podstawowych zagadnień mikro i makroekonomii. Jego atutami są : zwięzłe formułowanie myśli, podsumowania po każdym podrozdziale, definicje najważniejszych pojęć na marginesach...czytaj dalej

Okładka - Nowe oblicza cyklu koniunkturalnego
Nowe oblicza cyklu koniunkturalnego
Opracowanie Zbiorowe

W książce zostały przeanalizowane wybrane zjawiska, procesy i cechy współczesnych wahań koniunkturalnych występujących w gospodarkach rynkowych i systemach okresu transformacji. Szczególną uwagę autorzy zwrócili...czytaj dalej

Okładka - Asertywność menedżera
Asertywność menedżera
Król-Fijewska Maria Fijewski Piotr

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy...czytaj dalej

Okładka - Silna marka
Silna marka
Jacek Kall

W książce przedstawiono wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek...czytaj dalej

Okładka - STRATEGIE FINANSOWE JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
STRATEGIE FINANSOWE JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Filipiak Beata

Podręcznik charakteryzuje oryginalne i nowatorskie podejście do problematyki konstruowania strategii finansowych jednostki samorządu terytorialnego. Kładzie nacisk na precyzję i skuteczność rozwiązywania problemów...czytaj dalej

Okładka - Globalizacja sektora usług w Polsce
Globalizacja sektora usług w Polsce
Kazimierz Kłosiński

Globalizacja w sektorze usług polega na transnarodowym zintegrowaniu działalności usługowej na rzecz procesów wytwórczości, dystrybucji i świadzcenia usług. Autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące...czytaj dalej

Okładka - Strategie cenowe
Strategie cenowe
Paweł Waniowski

W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy