Przedsiębiorstwo turystyczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.

Informacje dodatkowe o Przedsiębiorstwo turystyczne:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-208-1697-6
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Przedsiębiorstwo turystyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przedsiębiorstwo turystyczne - opinie o książce

Inne książki autora
Czego dusza zapragnie
opracowanie zbiorowe0
Okładka ksiązki - Czego dusza zapragnie

Czternaścioro polskich pisarek i pisarzy i czternaście niepublikowanych wcześniej opowiadań w wyjątkowym zbiorze-cegiełce na rzecz 31. Finału Wielkiej...

Święty Mikołaj
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Święty Mikołaj

Każdy wie, czym zajmuje się Święty Mikołaj? ale jak właściwie sobie z tym wszystkim radzi? Odpowiedzi szukajcie w tej książce, która zabierze Was na biegun...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy