Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa
Jim Blythe

Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób...czytaj dalej

Okładka - Rachunkowość fundacji, stowarzyszeń i innych jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej
Rachunkowość fundacji, stowarzyszeń i innych jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej
Ksenia Czubakowska, Kazimiera Winiarska

Do jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej zalicza się m.in. stowarzyszenia, związki zawodowe, organizacje pracodawców, izby gospodarcze, fundacje, organizacje dobroczynności i opieki zdrowotnej...czytaj dalej

Okładka - Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Tomasz Rynarzewski

Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję strategicznej polityki handlu międzynarodowego. Zagadnienia poruszane w książce...czytaj dalej

Okładka - Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Ludwik Mazurkiewicz

Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele...czytaj dalej

Okładka - Marketing lateralny
Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów....czytaj dalej

Okładka - Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Wanda Skoczylas

Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: -istotę zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Controlling działalności marketingowej
Controlling działalności marketingowej
Nowak Marta

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego...czytaj dalej

Okładka - Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Waldemar Tarczyński

Zmiany zachodzące w polskiej gospodarce przyczyniły się do rozwoju rynku kapitałowego, jednego z najważniejszych rynków w gospodarce. Najmłodszym elementem tego rynku są instrumenty pochodne. Celem podręcznika...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Las powieszonych lisów
Arto Paasilinna ;
Las powieszonych lisów
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy