Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - FINANSE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW
FINANSE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW
Eugeniusz Najlepszy

Zarządzanie środowiskiem jest zarówno nauką, jak i działalnością praktyczną. Ten, kto nie zna lub nie docenia problemów zarządzania środowiskiem, nie może być dobrym politykiem, menedżerem, pracownikiem służby...czytaj dalej

Okładka - Public relations
Public relations
Anthony Davis

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie...czytaj dalej

Okładka - Rachunkowość fundacji, stowarzyszeń i innych jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej
Rachunkowość fundacji, stowarzyszeń i innych jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej
Ksenia Czubakowska, Kazimiera Winiarska

Do jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej zalicza się m.in. stowarzyszenia, związki zawodowe, organizacje pracodawców, izby gospodarcze, fundacje, organizacje dobroczynności i opieki zdrowotnej...czytaj dalej

Okładka - Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Ludwik Mazurkiewicz

Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele...czytaj dalej

Okładka - Marketing lateralny
Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów....czytaj dalej

Okładka - Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Tomasz Rynarzewski

Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję strategicznej polityki handlu międzynarodowego. Zagadnienia poruszane w książce...czytaj dalej

Okładka - Controlling działalności marketingowej
Controlling działalności marketingowej
Nowak Marta

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego...czytaj dalej

Okładka - Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Wanda Skoczylas

Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: -istotę zarządzania...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy