Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Ludwik Mazurkiewicz

Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele...czytaj dalej

Okładka - Marketing lateralny
Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów....czytaj dalej

Okładka - Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Tomasz Rynarzewski

Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję strategicznej polityki handlu międzynarodowego. Zagadnienia poruszane w książce...czytaj dalej

Okładka - Controlling działalności marketingowej
Controlling działalności marketingowej
Nowak Marta

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego...czytaj dalej

Okładka - FINANSE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW
FINANSE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW
Eugeniusz Najlepszy

Zarządzanie środowiskiem jest zarówno nauką, jak i działalnością praktyczną. Ten, kto nie zna lub nie docenia problemów zarządzania środowiskiem, nie może być dobrym politykiem, menedżerem, pracownikiem służby...czytaj dalej

Okładka - Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
Wanda Skoczylas

Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: -istotę zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Waldemar Tarczyński

Zmiany zachodzące w polskiej gospodarce przyczyniły się do rozwoju rynku kapitałowego, jednego z najważniejszych rynków w gospodarce. Najmłodszym elementem tego rynku są instrumenty pochodne. Celem podręcznika...czytaj dalej

Okładka - Produkt turystyczny
Produkt turystyczny
Jacek Kaczmarek

Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy