Jest to podręcznik zarządzania, obejmujący wszystkie jego tradycje aspekty, tzn. procesy planowania, organizowania, kierowania i kontroli. Jednocześnie autorzy zadbali o aktualność podręcznika, wzbogacając...czytaj dalej
W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe...czytaj dalej
Globalizacja w sektorze usług polega na transnarodowym zintegrowaniu działalności usługowej na rzecz procesów wytwórczości, dystrybucji i świadzcenia usług. Autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące...czytaj dalej
Jest to trzecie, zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane...czytaj dalej
Globalizacja gospodarki światowej oraz zmiany w polskiej gospodarce, a przede wszystkim jej otwarcie i wzrost powiązań gospodarczych, w tym duży napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz wejście do...czytaj dalej
Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją....czytaj dalej
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel...czytaj dalej
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor...czytaj dalej