Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Susan Alvey, Steven Robbins

Menedżer z klasą Działaj profesjonalnie Orientuj się w przepisach prawa pracy Zachowaj odpowiedzialność Wyciągnij konstruktywne wnioski Podejmuj odpowiedzialne decyzje Jesteś profesjonalnym menedżerem...czytaj dalej

Okładka - Ekonomia od podstaw. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o gospodarce
Ekonomia od podstaw. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o gospodarce
Lester C. Thurow, Robert L. Heilbroner

* Czy kapitalizm skończy się jak imperium rzymskie? * Co będzie z nami jutro -- niepokojące trendy gospodarcze. * Jak powstaje PKB -- system gospodarki rynkowej.Dokąd zaprowadzi nas współczesny kapitalizm...czytaj dalej

Okładka - Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Seth Godin

Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę * Uczyń pospolity produkt przebojem roku * Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj * Spraw, by...czytaj dalej

Okładka - Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Charles A. O´Reilly, Jeffrey Pfeffer

Jak stworzyć organizację, w której zwykli ludzie osiągają niezwykłe wyniki? * Sprawdź, czy Twoja firma naprawdę motywuje ludzi do pracy * Stwórz organizację zorientowaną na ludzi * Poznaj korporacje...czytaj dalej

Okładka - Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Grzegorz Sikorski

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy... * Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów? * Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego...czytaj dalej

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego...czytaj dalej

Okładka - Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Ben Horowitz

Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy