Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników...czytaj dalej
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz...czytaj dalej
Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego...czytaj dalej
Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację...czytaj dalej
Jak udoskonalić swoje życie prywatne i zawodowe, przeznaczając na to tylko jedną godzinę tygodniowo? Naucz się lepiej organizować czas Popraw relacje z bliskimi Usprawnij kontakty z klientami i pracownikami...czytaj dalej
Mów i zdobywaj sprzymierzeńców * Jak mówić dobrze i przekonująco: cenne rady dla mówców * Pełna sala: jak radzić sobie z tremą * Słowo w biznesie: skuteczna komunikacja dla menedżerów * Mowa czyni...czytaj dalej
Potężny oręż w walce o sukces Jeśli: masz otwarty umysł nie boisz się sukcesu dążysz do stałego rozwoju sukces jest Twój Słowo wstępne Roberta Allena -- autora Jednominutowego milionera Wydawało Ci...czytaj dalej
Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie#8230;"...czytaj dalej