Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - CRM. Relacje z klientami
CRM. Relacje z klientami
Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników...czytaj dalej

Okładka - Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz...czytaj dalej

Okładka - Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
David Balter, John Butman

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego...czytaj dalej

Okładka - Jak napisać plan marketingowy
Jak napisać plan marketingowy
John Westwood

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację...czytaj dalej

Okładka - Potęga jednej godziny. Jak udoskonalić swoje życie
Potęga jednej godziny. Jak udoskonalić swoje życie
Dave Lakhani

Jak udoskonalić swoje życie prywatne i zawodowe, przeznaczając na to tylko jedną godzinę tygodniowo? Naucz się lepiej organizować czas Popraw relacje z bliskimi Usprawnij kontakty z klientami i pracownikami...czytaj dalej

Okładka - Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV
Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV
Jaroslav Kohout

Mów i zdobywaj sprzymierzeńców * Jak mówić dobrze i przekonująco: cenne rady dla mówców * Pełna sala: jak radzić sobie z tremą * Słowo w biznesie: skuteczna komunikacja dla menedżerów * Mowa czyni...czytaj dalej

Okładka - Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie
Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie
Robert Scheinfeld, Robert G. Allen

Potężny oręż w walce o sukces Jeśli: masz otwarty umysł nie boisz się sukcesu dążysz do stałego rozwoju sukces jest Twój Słowo wstępne Roberta Allena -- autora Jednominutowego milionera Wydawało Ci...czytaj dalej

Okładka - Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Seth Godin

Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie#8230;"...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy