Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników...czytaj dalej
JA -- siła sprawcza Na początku była szkoła dająca Ci podstawy do zrozumienia świata. Lata mijały i zacząłeś podnosić swoje kwalifikacje na rozmaitych kursach komputerowych i językowych. Później przyszedł...czytaj dalej
Kiedy potrzebny jest dialog#8230; Jak przygotować się do spotkania? Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe? Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu? Statystycznie połowa spotkań tylko...czytaj dalej
Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego...czytaj dalej
"Sztuka wojny w biznesie" przenosi znakomitość strategii wojennej Sun Tzu na grunt współczesny, wspierając przedsiębiorców w dążeniu do sukcesów w biznesie. Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach...czytaj dalej
Jak udoskonalić swoje życie prywatne i zawodowe, przeznaczając na to tylko jedną godzinę tygodniowo? Naucz się lepiej organizować czas Popraw relacje z bliskimi Usprawnij kontakty z klientami i pracownikami...czytaj dalej
Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację...czytaj dalej
Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie#8230;"...czytaj dalej