Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Strażnik Mafii
Strażnik Mafii
Rafał Szczepanik

Patent na superwładzę. Kto przejmie kontrolę nad technologią, która zmieni świat? Która z partii politycznych zamieszana jest w globalną aferę szpiegowską? Dlaczego zginął prezes Astra Techu? Dla kogo...czytaj dalej

Okładka - Życie w fast foodzie. Co czeka McCzłowieka
Życie w fast foodzie. Co czeka McCzłowieka
Morgan Spurlock

Co czeka McCzłowieka? Porażające statystyki. Czy społeczeństwo tonie w tłuszczu? Śmierć na widelcu. Czym trują nas bary i producenci gotowych posiłków? Dodatek specjalny. Jak manipulują nami tytoniowi...czytaj dalej

Okładka - Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher

Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami
Nancy Mingus

Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowaniaNaucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektemDowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Melissa Raffoni

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Ustalanie priorytetów Organizacja przestrzeni Koncentrowanie się na zadaniu Umiejętny podział obowiązków Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy...czytaj dalej

Okładka - Kompendium small businessu
Kompendium small businessu
Romuald Gabrysz

Prowadź własną firmę przy minimum formalności Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa Przedsiębiorca -- podatnik, płatnik, pracodawca Wzory deklaracji i pism "Kompendium small...czytaj dalej

Okładka - Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze...czytaj dalej

Okładka - Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Pat Fallon, Fred Senn

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy