Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego...czytaj dalej

Okładka - Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher

Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość...czytaj dalej

Okładka - Życie w fast foodzie. Co czeka McCzłowieka
Życie w fast foodzie. Co czeka McCzłowieka
Morgan Spurlock

Co czeka McCzłowieka? Porażające statystyki. Czy społeczeństwo tonie w tłuszczu? Śmierć na widelcu. Czym trują nas bary i producenci gotowych posiłków? Dodatek specjalny. Jak manipulują nami tytoniowi...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami
Nancy Mingus

Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowaniaNaucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektemDowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena...czytaj dalej

Okładka - Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz...czytaj dalej

Okładka - Kompendium small businessu
Kompendium small businessu
Romuald Gabrysz

Prowadź własną firmę przy minimum formalności Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa Przedsiębiorca -- podatnik, płatnik, pracodawca Wzory deklaracji i pism "Kompendium small...czytaj dalej

Okładka - Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy