Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Ocena: 0 (0 głosów)
Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę * Uczyń pospolity produkt przebojem roku * Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj * Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali się wynalazcami Kto nie lubi prezentów?Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na punkty? Takie dodatki to małe innowacje, na które klienci czekają. Dodawanie prezentów jest tańsze niż masowa reklama i rozwijanie nowych produktów. A nowe dodatki możesz wymyślać niemal bez końca. Tak naprawdę to jeden z nielicznych sposobów, jakie Ci zostały, by stworzyć coś, na co ludzie zwrócą uwagę -- produkt, który sam się sprzeda.Dlaczego gratisowe dodatki sprawdzają się?Bo uważamy się za racjonalistów świadomych ponoszonych kosztów i spryciarzy umiejących łapać okazje. Ale tak naprawdę z radością dopłacamy za dodaną gratis płytę CD, wyszukany wystrój sklepu czy znaczki pocztowe, których nie trzeba lizać przed naklejeniem. Chcemy kupować rzeczy, które dają nam radość. Chcemy dodatków gratis, często bardziej niż właściwego produktu. Dodatek gratis nie jest niezbędny dla konsumenta, ale zaspokaja jego zachcianki. To coś modnego, zabawnego, zaskakującego, oczarowującego. To coś, co wzbudza chęć posiadania. Przeczytaj tę książkę i spraw, by klienci w ten właśnie sposób reagowali na Twój produkt czy usługę, niezależnie od tego, co oferujesz.Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę. Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić się z nim przez sztywne struktury organizacyjne. Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.Poznaj nowe pomysły i lepsze sposoby wpływania na klientów * "Och!", czyli proste i zabawne pomysły -- jak wprawić ludzi w zachwyt; * rewolucyjne programy lojalnościowe * stylizacja ważniejsza niż sam produkt; * tanie chwyty, które lubimy; * oddolna inicjatywa: skuteczne innowacje wprowadzane niskim kosztem.

Informacje dodatkowe o Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0031-0
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa - opinie o książce

Inne książki autora
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Seth Godin0
Okładka ksiązki - Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą   Eryk Mistewicz, kwartalnik "Nowe Media"   Ludzie...

Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
Seth Godin0
Okładka ksiązki - Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy