Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Ocena: 0 (0 głosów)
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak: * stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów, * przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami, * zebrać zespół selekcjonerów, * oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych, * powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem, * zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.

Informacje dodatkowe o Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0114-7
Liczba stron: 160

więcej

Kup książkę Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe...

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy