Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak: * stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów, * przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami, * zebrać zespół selekcjonerów, * oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych, * powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem, * zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.
Informacje dodatkowe o Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0114-7
Liczba stron: 160
Sprawdzam ceny dla ciebie ...