Obraz Michała Rosy wzbudza mieszane uczucia. Balansuje pomiędzy ciekawie zrobionym filmem, a smutnym obrazem, któremu zabrakło nadrzędnego przesłania. czytaj dalej
Film nie niesie żadnego głębszego przesłania, nie pretenduje do niczego, ma pretensjonalny scenariusz, nie wymaga od widza żadnego myślenia. Nie nadaje się również do ponownego oglądania. czytaj dalej
Praca w telewizji bywa męcząca. Nowy sezon „The Morning Show” przynosi zmiany w telewizji UBA, choć i tym razem nie zabraknie problemów. Pierwszy odcinek drugiego sezonu oryginalnego serialu Apple TV+ wzbudza apetyt na więcej, choć nie intryguje tak, jak pierwsza transza. czytaj dalej
Eddie Murphy wprowadził nową jakość do amerykańskich komedii. Nie da się ukryć, ze facet ma "to coś" i dobrze je wykorzystuje, robiąc w Hollywood poważne pieniądze. czytaj dalej
Jeśli ktoś ma w pamięci sytuację, gdy Marię Antoninę Sofii Coppoli wygwizdano podczas premiery na festiwalu w Cannes, udział w projekcji tego filmu będzie dla niego pozytywnym zaskoczeniem. To znakomicie zrealizowany obraz, ukazujący koniec pewnej epoki, ale także intrygujący portret wyobcowanej kobiety, która kompletnie nie pasowała do czasów, w których żyła. czytaj dalej
Cała akcja zmusza widza do rozważań, czy ma do czynienia z absurdem czy geniuszem, miłością czy nienawiścią, rozsądkiem czy namiętnością. Należyta uwaga ze strony widza zaprocentuje materiałem do wielu przemyśleń. czytaj dalej
Film uwypukla wszystkie słabości książki, ale także dokłada do nich cały zestaw własnych defektów z niemal całkowitym brakiem umiejętności budowania napięcia na czele. czytaj dalej
O Zakochanym Paryżu jako o całości trudno powiedzieć, by był filmem dobrym. Mimo wszystko warto go obejrzeć dla świetnych zdjęć, kilku popisów aktorskich, dla doskonale wyznaczanego przez muzykę rytmu opowieści… A przede wszystkim – dla tych paru etiud, które sprawią, że naprawdę trudno będzie oderwać się od ekranu. A jeszcze trudniej – nie pokochać Paryża… czytaj dalej
John Tucker Musi Odejść to kolejny przejaw płytkości i komercjalizacji zachodniego kina młodzieżowego. czytaj dalej
Inteligentne poczucie humoru, błyskotliwe dialogi i lapidarne, dowcipne sentencje z pewnością oczarują wielu widzów. Komedia sensacyjna Woody'ego Allena jest więc lekkim, kameralnym filmem rozrywkowym. Zapewne nie zachwyci sceptyków, a miłośnicy twórczości reżysera odczuwać będą niedosyt, ale to tylko zwiększy oczekiwania na kolejny film... czytaj dalej