Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211207 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Tak postępujcie. Lekcje przywództwa
Roberts Wess Ross Bill Wydawnictwo: IFC PRESS

Bestseller Business Weeka i magazynu Entrepreneur"Muszę znaleźć wyjście z tej sytuacji, która wydaje się być bez wyjścia...Jak mam pokierować zespołem w taki sposób, żeby wszyscy byli zadowoleni, a wyniki... czytaj dalej

Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowych
Sylwia Przytuła Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania z krajowej na globalną... czytaj dalej

Sygnowano Jack Welch
Jeffrey A. Krames Wydawnictwo: Studio Emka

Książka prezentuje oryginalne strategie biznesu, które okazały się niezwykle skuteczne w zarządzaniu General Electric. Napisana żywym językiem wskazuje przetarte przez tytułowego bohatera szlaki, po których... czytaj dalej

Bądź swoim guru. Droga do osobistego i zawodowego oświecenia
Olivia Stefanino Wydawnictwo: Onepress

JA -- siła sprawcza Na początku była szkoła dająca Ci podstawy do zrozumienia świata. Lata mijały i zacząłeś podnosić swoje kwalifikacje na rozmaitych kursach komputerowych i językowych. Później przyszedł... czytaj dalej

Słownik marketingu
A. Ivanovic, P.H. Collin, J.Słupski Wydawnictwo: Wilga

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia... czytaj dalej

CRM. Relacje z klientami
Jill Dyche Wydawnictwo: Onepress

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników... czytaj dalej

Logistyka w biznesie
Marek Ciesielski Wydawnictwo: PWE

Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje... czytaj dalej

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
David Balter, John Butman Wydawnictwo: Onepress

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego... czytaj dalej

Pracownicy praktyczny poradnik dla pracodawcy
Marcin Aszyk, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

PRACOWNICY to książka dla pracodawców lub tych, którzy zamierzają nimi zostać. Znajdziesz tu kompletne informacje w zakresie prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Dowiesz się, na jakiej zasadzie najlepiej... czytaj dalej

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd.ii
Bratumiła Pawłoska, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić... czytaj dalej