Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213062 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Mała niebieska księga reklamy
Steve Lance, Jeff Woll Wydawnictwo: Studio Emka

Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak... czytaj dalej

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu?
Iain Murray Wydawnictwo: Onepress

Sposób na biznes Skorzystaj z wiedzy ekspertów Poznaj blaski i cienie franczyzy Zarabiaj na bezpiecznym biznesie Osiągnij sukces w biznesie, eliminując ryzyko porażki Szukasz pomysłu na własny biznes... czytaj dalej

Jak napisać plan marketingowy
John Westwood Wydawnictwo: Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację... czytaj dalej

Tak postępujcie. Lekcje przywództwa
Roberts Wess Ross Bill Wydawnictwo: IFC PRESS

Bestseller Business Weeka i magazynu Entrepreneur"Muszę znaleźć wyjście z tej sytuacji, która wydaje się być bez wyjścia...Jak mam pokierować zespołem w taki sposób, żeby wszyscy byli zadowoleni, a wyniki... czytaj dalej

CRM. Relacje z klientami
Jill Dyche Wydawnictwo: Onepress

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników... czytaj dalej

Sztuka wojny w biznesie
Donald G. Krause Wydawnictwo: Onepress

"Sztuka wojny w biznesie" przenosi znakomitość strategii wojennej Sun Tzu na grunt współczesny, wspierając przedsiębiorców w dążeniu do sukcesów w biznesie. Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach... czytaj dalej

Logistyka w biznesie
Marek Ciesielski Wydawnictwo: PWE

Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje... czytaj dalej

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Nick Morgan Wydawnictwo: Onepress

Kiedy potrzebny jest dialog#8230; Jak przygotować się do spotkania? Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe? Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu? Statystycznie połowa spotkań tylko... czytaj dalej

Podstawy marketingu. Podręcznik
Nowacka Aldona Nowacki Robert Wydawnictwo: brak danych

Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.... czytaj dalej

Sygnowano Jack Welch
Jeffrey A. Krames Wydawnictwo: Studio Emka

Książka prezentuje oryginalne strategie biznesu, które okazały się niezwykle skuteczne w zarządzaniu General Electric. Napisana żywym językiem wskazuje przetarte przez tytułowego bohatera szlaki, po których... czytaj dalej