Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211207 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Jak napisać plan marketingowy
John Westwood Wydawnictwo: Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację... czytaj dalej

Jak wykorzystać networking w sprzedaży
Salmon Michael Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Dzięki tej książce dowiesz się:- jak znaleźć odpowiednią osobę, dotrzeć do niej i rozmawiać z nią, aby osiągnąć zamierzony cel,- jak przygotować się do rozmowy, aby zrobić korzystne wrażenie,- jak rozbudować... czytaj dalej

Zasady bezpiecznego biznesu
Rębacz Wiktor, Fijor Jan M. Wydawnictwo: Fijorr Publishing

Czyhające na przedsiębiorców problemy pokazane przez Wiktora Rębacza w "Zasady bezpiecznego biznesu czyli jak ochronić firmę i majątek własny przed nadużyciami władz skarbowych" mogą wydawać się nie... czytaj dalej

Zarządzanie wiedzą Koncepcja i narzędzia
Kowalczyk Adam, Nogalski Bogdan Wydawnictwo: brak danych

Koncepcja zarządzania wiedzą zaprezentowana w niniejszej książce wyrasta z badań i obserwacji najlepszych praktyk stosowanych przez liderów zarządzania wiedzą na świecie. To modelowe podejście zostało również... czytaj dalej

Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie#8230;"... czytaj dalej

Międzynarodowe strategie marketingowe
Paweł Pietrasieński Wydawnictwo: PWE

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii... czytaj dalej

Sztuka zarządzania organizacjami. Zasoby, sposoby, perspektywy
Galata Stanisław Wydawnictwo: brak danych

Publikacja, poprzez integrację znaczących osiągnięć poprzedzających nas pokoleń uczonych, od organizmalnych wizji Arystotelesa, do współczesnych systemowych, typuje i charakteryzuje czynniki, które określają... czytaj dalej

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV
Jaroslav Kohout Wydawnictwo: Onepress

Mów i zdobywaj sprzymierzeńców * Jak mówić dobrze i przekonująco: cenne rady dla mówców * Pełna sala: jak radzić sobie z tremą * Słowo w biznesie: skuteczna komunikacja dla menedżerów * Mowa czyni... czytaj dalej

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Bratumiła Pawłowska, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić... czytaj dalej

Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie
Robert Scheinfeld, Robert G. Allen Wydawnictwo: Onepress

Potężny oręż w walce o sukces Jeśli: masz otwarty umysł nie boisz się sukcesu dążysz do stałego rozwoju sukces jest Twój Słowo wstępne Roberta Allena -- autora Jednominutowego milionera Wydawało Ci... czytaj dalej