Kiedy potrzebny jest dialog… Jak przygotować się do spotkania? Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe? Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu? Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne? Jak często powinny się odbywać? Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć? W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się: kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie, jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje, ilu ludzi zapraszać na spotkanie, co ująć w planie spotkania, jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika. Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów. Bądź menedżerem, który potrafi: używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu, wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego, skracać czas spotkań do niezbędnego minimum, opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne. Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.
Informacje dodatkowe o Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-246-0894-2
Liczba stron: 112
Sprawdzam ceny dla ciebie ...