Jak napisać plan marketingowy

Ocena: 0 (0 głosów)
Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków.Dowiedź się, jak wykorzystać szanse rynkowe, jeszcze zanim się pojawią.Chcąc skutecznie planować rozwój firmy, musisz nie tylko odczytywać potrzeby klientów i analizować rynek, ale również określać siły i słabości swojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, na co Cię stać.Plan marketingowy powinien być realny. Aby go stworzyć, musisz wiedzieć wszystko o kosztach firmy, jej klientach, mocnych i słabych stronach systemu dystrybucji oraz skuteczności stosowanej reklamy. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak zdobyć te informacje, niezbędne do stworzenia dobrego planu marketingowego.W książce "Jak napisać plan marketingowy" znajdziesz omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu, który stanie się Twoim kompasem. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczysz się:przeprowadzać audyty marketingowe; formułować cele i strategie marketingowe; planować budżet;pisać i wprowadzać plan marketingowy w życie,rewidować i aktualizować plan w miarę potrzeb. Ta książka ułatwi Ci samodzielne studiowanie, a także posłuży jako materiał szkoleniowy do zajęć grupowych z planowania marketingowego oraz pomoc naukowa na kursie marketingu.

Informacje dodatkowe o Jak napisać plan marketingowy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-820-1
Liczba stron: 112

więcej

Kup książkę Jak napisać plan marketingowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak napisać plan marketingowy - opinie o książce

Inne książki autora
Plan marketingowy w praktyce
John Westwood0
Okładka ksiązki - Plan marketingowy w praktyce

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy