Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209824 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Public relations
Żbikowska Agnieszka Wydawnictwo: PWE

Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częśćiej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi... czytaj dalej

Pozytywna siła słowa NIE
Kim Demotte Wydawnictwo: Onepress

Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE? * Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez Ciebie granicę * Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają... czytaj dalej

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Nick Morgan Wydawnictwo: Onepress

Kiedy potrzebny jest dialog#8230; Jak przygotować się do spotkania? Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe? Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu? Statystycznie połowa spotkań tylko... czytaj dalej

Marketing na rynku międzynarodowym

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku... czytaj dalej

Internet w instytucjach publicznych
Butkiewicz Marcin Wydawnictwo: brak danych

Celem publikacji jest przybliżenie czytelnikowi w sposób przystępny możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji z instytucjami publicznymi.... czytaj dalej

Sprawny lider
Rupert Eales-White Wydawnictwo: Onepress

Umiejętności przywódcze są istotą dobrego zarządzania. To one często decydują o pozycji w firmie i tempie, w jakim rozwija się kariera zawodowa. Choć nie każdy rodzi się liderem, to istnieje wiele narzędzi... czytaj dalej

Dopiąć swego w negocjacjach cenowych
Detroy Erich - Norbert Wydawnictwo: inne

Dopiąć swego w negocjacjach ceny, przekonać trudnego klienta, któż tego nie chce? Osiąganie adekwatnych cen staje się coraz ważniejsze, ponieważ z prawidłowym ich poziomem związane są bezpośrednio również zyski... czytaj dalej

Dzieci, pogódźcie się wreszcie
Unverzagt Gerlinde Wydawnictwo: Jedność

Autorka udziela praktycznych rad i skutecznych wskazówek dotyczących zachowania się w chwilach napięć i zgrzytów między rodzeństwem oraz opisuje zasady postępowania w takich sytuacjach.... czytaj dalej

Jak zorganizować perfekcyjną konferencję
John G Fisher Wydawnictwo: Onepress

Tradycyjne konferencje coraz częściej zastępowane są przez tele i wideokonferencje. Nadal jednak w wielu przypadkach niezbędne okazuje się osobiste spotkanie. Zorganizowanie udanej konferencji wymaga zaangażowania... czytaj dalej

Zarządzanie środowiskowe
Witold Nierzwicki Wydawnictwo: PWE

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z roli środowiska w naszym życiu i działalności gospodarczej. O wizerunku organizacji i jej pozycji rynkowej decyduje m.in. sposób, w jaki nadzoruje ona oddziaływanie na środowisko... czytaj dalej