Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213063 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Wylej własnego szefa. Jak rzucić pracę i zmienić pasję w profesję
Jonathan Jay Wydawnictwo: Onepress

Uwolnij się od przymusu i zarabiaj na tym, co naprawdę lubisz Rób to, co kochasz, zamiast tego, czego nie cierpisz. Pracuj, kiedy chcesz, jak chcesz, z kim chcesz i gdzie chcesz. Dowiedz się, jak prowadzić... czytaj dalej

Jak zorganizować perfekcyjną konferencję
John G Fisher Wydawnictwo: Onepress

Tradycyjne konferencje coraz częściej zastępowane są przez tele i wideokonferencje. Nadal jednak w wielu przypadkach niezbędne okazuje się osobiste spotkanie. Zorganizowanie udanej konferencji wymaga zaangażowania... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Malcolm McDonald Wydawnictwo: Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszychaspektów planowania marketingowego * Poznaj zasady planowania marketingowego * Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe * Zaplanuj politykę promocji... czytaj dalej

Marketing na rynku międzynarodowym

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku... czytaj dalej

Internet w instytucjach publicznych
Butkiewicz Marcin Wydawnictwo: brak danych

Celem publikacji jest przybliżenie czytelnikowi w sposób przystępny możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji z instytucjami publicznymi.... czytaj dalej

Sprawny lider
Rupert Eales-White Wydawnictwo: Onepress

Umiejętności przywódcze są istotą dobrego zarządzania. To one często decydują o pozycji w firmie i tempie, w jakim rozwija się kariera zawodowa. Choć nie każdy rodzi się liderem, to istnieje wiele narzędzi... czytaj dalej

Pozytywna siła słowa NIE
Kim Demotte Wydawnictwo: Onepress

Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE? * Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez Ciebie granicę * Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają... czytaj dalej

Korespondencja handlowo-prawnicza w języku polskim
Kienzler Iwona Wydawnictwo: Ivax

Książka zawiera wzory pism, umów i innych dokumentów handlowych.... czytaj dalej

Niezbędnik kobiety sukcesu. Jak skutecznie walczyć o awans i pieniądze
Tory Johnson, Robyn Spizman Wydawnictwo: Onepress

Pamiętasz podręczniki do wszystkich przedmiotów, których uczyłaś się w szkole? Nieobce są Ci skrypty z teoriami Twoich wykładowców? Miałaś do czynienia z niejednym kompendium, vademecum czy brykiem? Jednak... czytaj dalej

NLP. Wpływ na siebie i innych
Andrew Bradbury Wydawnictwo: Onepress

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować... czytaj dalej