Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Aniołowie biznesu w sektorze MSP
Mikołajczak Bożena, Krawczyk Marzena Wydawnictwo: brak danych

Celem pracy jest przybliżenie działalności stosunkowo jeszcze mało rozpoznanej grupy nieformalnych inwestorów rynku venture capital (aniołów biznesu) w krajach członkowskich Unii Europejskiej, ze szczególnym... czytaj dalej

W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów
Jeffrey W. Meshel, Douglas Garr Wydawnictwo: Onepress

Nawiąż kontakty przynąszące sukces!Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z ludźmi to podstawa sukcesu zawodowego. Często mówi się, że dobrze jest wiedzieć wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znać... wszystkich... czytaj dalej

Mądry lider
Buzano Tony, Dottino Tony, Israel Richard Wydawnictwo: Muza

Tony Buzan ? autor takich bestsellerów jak Głowa przede wszystkim, Potęga umysłu i Siła twórczej inteligencji ? Tony Dottino i Richard Israel opierają swą książkę na przeświadczeniu, iż problemy nękające obecnie... czytaj dalej

Efektywność marketingu
Praca zbiorowa Wydawnictwo: PWE

Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów... czytaj dalej

Docenić siebie i własną wartość
Adam Eason Wydawnictwo: Onepress

Ty w nowym kontekście bez kompleksów i zahamowań z odwagą i pewnością siebie z nową wizją przyszłości Bezkrytycznie podziwiasz innych ludzi i zastanawiasz się, jak dorosnąć do wymarzonej wizji siebie? Widzisz... czytaj dalej

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy... czytaj dalej

Jacka Welcha leksykon przywództwa
Jeffrey A. Krames Wydawnictwo: Studio Emka

Książka opisuje metodologię, którą zastosował Welch - menadżer - w praktyce, tworząc nowy język w dziedzinie kierowania interesami. Przedstawiono tu też kluczowe terminy z zakresu działalności biznesowej. Pozycja... czytaj dalej

Dekalog +1 po-prawnego kierowania
Stelmach Waldemar Wydawnictwo: Placet

"We wstępach do książek autorzy zwykle piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt lubiących stereotypy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dwugłos: wykładowcy zarządzania... czytaj dalej

Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi
Roy Lilley Wydawnictwo: Onepress

Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i... czytaj dalej

Menedżer z pasją
Heidema James M. Wydawnictwo: Rebis

Praktyczny przewodnik dla menadżerów ubezpieczeniowych. Zawiera mnóstwo skutecznych systemów, procesów oraz narzędzi pozwalających z powodzeniam prowadzić zespół agentów w tej niełatwej branży. Autor radzi... czytaj dalej