Katastrofy lotnicze, spektakularne porażki finansowe, awarie w elektrowniach jądrowych -- drobne błędy, które przeoczono
* Wykrywaj potencjalne katastrofy odpowiednio wcześnie i zapobiegaj im * Wprowadź dobry plan zarządzania kryzysowego * Minimalizuj straty, kiedy wszystko sprzysięga się przeciwko TobieMartw się na zapas i szukaj problemów
Co mają ze sobą wspólnego bankructwo Enronu, awaria w elektrowni jądrowej Three Miles Island i większość katastrof lotniczych? Do żadnego z tych wydarzeń nie doszłoby, gdyby nie przeoczono łańcucha poważnych błędów. Katastrofa -- finansowa, kolejowa czy lotnicza -- zaczyna się od serii błędów, która nie zostaje na czas wykryta i przerwana. Schematy błędów poprzedzających wypadki są podobne, niezależnie od branży. Najpierw pojawia się problem uważany za drobny: nikt nie łączy go z możliwymi konsekwencjami. Następnie ujawnia się kolejny problem, który w powiązaniu z poprzednim wywołuje poważne skutki. A potem jest już za późno: decydenci, kiedy wreszcie zaczynają doceniać powagę sytuacji, podejmują nieudolne próby naprawienia błędów, a gdy klęska staje się faktem, ukrywają prawdę i wzajemnie obarczają się winą.W tej książce znajdziesz omówionych wiele takich przypadków i sposobów zapobiegania im. Zaobserwuj, jak inni popełniają niebezpieczne błędy i poznaj bohaterów szczęśliwie zażegnanych kryzysów: * Awaria w elektrowni atomowej Three Mile Island * Porażki finansowe: Enron, WorldCom i HealthSouth * Katastrofa promu Columbia * Porażka oponiarska Firestone * Wielka wpadka Intela: wprowadzenie wadliwego procesora * Skuteczne zarządzanie kryzysem: Johnson & Johnson i zatrucia Tylenolem * United Airlines: szczęśliwe lądowanie awaryjne w najgorszych możliwych warunkachUcz się na błędach innych i staraj się ich nie powtarzać.Od tego zależy przyszłość Twojej organizacji.
Informacje dodatkowe o Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0067-1
Liczba stron: 296
Sprawdzam ceny dla ciebie ...