Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Wynegocjuj to!
Herb Cohen Wydawnictwo: Onepress

Mistrz negocjacji na usługach FBI i CIA ujawnia swoje metody * Abrakadabra -- mechanizm gry negocjacyjnej * Prawdziwe przypadki trudnych negocjacji -- terroryści z Peru i kryzys z irańskimi zakładnikami... czytaj dalej

Medytacje dla menedżerów
Klaus W. Vopel Wydawnictwo: Jedność

Ten, kto odpowiada za innych jako doradca, mentor czy menedżer, wie z autopsji, że intensywne kontakty wpływają na szybkie zużycie energii życiowej i są bardzo stresujące. Medytacje dla menedżerów to wspaniałe... czytaj dalej

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę
Robert I. Sutton Wydawnictwo: Onepress

Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki... czytaj dalej

Marketing Międzynarodowy
Aleksandra Grzesiuk Wydawnictwo: CeDeWu

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty "Gino Rossi "? Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków "Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź... czytaj dalej

Marketing terytorialny
Szromnik Andrzej Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.... czytaj dalej

MBA. Kompendium
Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Sp Wydawnictwo: Onepress

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESUprosto z najbardziej prestiżowych kursów MBAW ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw... czytaj dalej

Biznes i futbol
Theo Theobald, Cary Cooper Wydawnictwo: Onepress

Metody trenerów brytyjskiego futbolu.Poznaj je i zastosuj na własnym biznesowym boisku * Sprawdź, czy masz predyspozycje do kierowania zespołem * Jak wytworzyć w zespole pasję -- paliwo wspólnych osiągnięć... czytaj dalej

Biuro i korespondencja
Kienzler Iwona Wydawnictwo: Ivax

Przekazujemy Państwu wzory rozmów telefonicznych i pism w języku polskim, angielskim i niemieckim oraz informacje dotyczące biura i kultury pracy. Podane są tutaj również wzory dokumentów związanych z ubieganiem... czytaj dalej

Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu
Adrian J. Slywotzky, Richard Wise, Karl Weber Wydawnictwo: Onepress

Do niedawna przekonywano nas, że kluczem do rozwoju jest innowacyjność. Uwierzyliśmy. Efekt? Po krótkim czasie każdy produkt na rynku stał się "innowacyjny". Konsumenci szybko przestali reagować na... czytaj dalej

Aniołowie biznesu w sektorze MSP
Mikołajczak Bożena, Krawczyk Marzena Wydawnictwo: brak danych

Celem pracy jest przybliżenie działalności stosunkowo jeszcze mało rozpoznanej grupy nieformalnych inwestorów rynku venture capital (aniołów biznesu) w krajach członkowskich Unii Europejskiej, ze szczególnym... czytaj dalej