Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Ocena: 0 (0 głosów)
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń? Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy. Poprawa konkurencyjności firmy -- modyfikacje i ulepszenia Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa Menedżer czasu transformacji -- zarządzanie zmianą według formuły DICE "Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-0911-6
Liczba stron: 184

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi...

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy