Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka stnowi tom II treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum skomplikowanych zagadnień teoretycznych.

Informacje dodatkowe o Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7387-235-3
Liczba stron: 234

więcej

Kup książkę Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria - opinie o książce

Inne książki autora
Wspomaganie procesów decyzyjnych t.1 Statystyka
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.)0
Okładka ksiązki - Wspomaganie procesów decyzyjnych t.1 Statystyka

Książka stanowi tom I treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagajaće podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest...

Wspomagania procesów decyzyjnych t.3 Badania operacyjne
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.)0
Okładka ksiązki - Wspomagania procesów decyzyjnych t.3 Badania operacyjne

Książka stanowi tom III treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy