Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnychRynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry -- walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się: * jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej, * jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta, * jak prowadzić spójny marketing, * jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego, * jak skrócić drogę nowego produktu na rynek, * jak znajdować nisze rynkowe. Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał: -- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi? Na co Einstein odrzekł: -- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne. W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi -- takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.
Informacje dodatkowe o Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0352-2
Liczba stron: 360
Sprawdzam ceny dla ciebie ...