Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to......ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,...ich reklama dawałaby szybki zysk,...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się: * jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe, * czym zainteresować odbiorców reklamy, * jakie kwoty inwestować w reklamę, * jak określić krąg odbiorców docelowych, * jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci, * jak przygotować spot telewizyjny i radiowy, * jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).

Informacje dodatkowe o Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0263-1
Liczba stron: 360

więcej

Kup książkę Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson0
Okładka ksiązki - Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy