Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to......ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,...ich reklama dawałaby szybki zysk,...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się: * jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe, * czym zainteresować odbiorców reklamy, * jakie kwoty inwestować w reklamę, * jak określić krąg odbiorców docelowych, * jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci, * jak przygotować spot telewizyjny i radiowy, * jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).

Informacje dodatkowe o Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0263-1
Liczba stron: 360

więcej

Kup książkę Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson0
Okładka ksiązki - Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy