Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209890 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Role i umiejętności menedżerskie
Penc Józef Wydawnictwo: brak danych

Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie czynu, którym... czytaj dalej

Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
Wiesław Pluta Wydawnictwo: PWE

Jednym z ważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. Autor poświęcił wiele... czytaj dalej

Zarządzanie przedsiębiorstwem
Strużycki Marian (red.) Wydawnictwo: brak danych

Podręcznik akademicki "Zarządzanie przedsiębiorstwem" zyskał naukową akceptację na rynku i jest wykorzystywany nie tylko przez studentów kierunku Zarządzania, ale także przez menedżerów doskonalących swoje kwalifikacje.... czytaj dalej

Komunikacja w zarządzaniu
Leszek Kiełtyka Wydawnictwo: Placet

Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi... czytaj dalej

CRM przewodnik dla wdrażających
Stachowicz - Stanusch Agata, Stanusch Maciej Wydawnictwo: Placet

Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba najważniejsze)... czytaj dalej

Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty
Ireneusz Bielski Wydawnictwo: Studio Emka

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością.... czytaj dalej

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith Wydawnictwo: Onepress

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu... czytaj dalej

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan
Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik Wydawnictwo: CeDeWu

Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy... czytaj dalej

Myśli przewodnie Druckera
Peter F. Drucker Wydawnictwo: MT Biznes

Wszechstronna książka Druckera, czerpiąca z jego najlepszych prac, traktuje o zarządzaniu, o jednostce i o społeczeństwie. Te problemy współczesnego świata, w połączeniu z jasnym i pełnym rozmachu stylem tworzą... czytaj dalej

Nie tylko logotyp
Anna Nikodemska-Wołowik Wydawnictwo: Branta

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół własnej misji i celów.... czytaj dalej