Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211232 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Biznes od nowa!
Tom Peters Wydawnictwo: Studio Emka

To książka ważna nie tylko dlatego, że autor syntetyzuje nowy porządek w biznesie. Jest całkowicie inna niż dotychczasowe pozycje z tego gatunku, ponieważ Tom Peters postanowił za wszelką cenę obudzić z letargu... czytaj dalej

Genialny sprzedawca
Buzan Tony, Israel Richard Wydawnictwo: Muza

W 2003 roku ukazała się książka Tony'ego Buzana Potęga umysłu, dzięki której czytelnicy mogli poznać skuteczne sposoby rozwinięcia możliwości ciała i umysłu. Tym razem autor i znany specjalista w dziedzinie... czytaj dalej

Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki Wydawnictwo: Placet

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących... czytaj dalej

Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem
red. Maria Sierpińska Wydawnictwo: Vizja Press & IT

Podręcznik niniejszy stanowi zbiór artykułów z tematyki controllingowego zarządzania przedsiębiorstwem podzielonych na dwie części: pierwsza z nich zawiera artykuły dotyczące wybranych problemów controllingu... czytaj dalej

Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu
Michael Watkins Wydawnictwo: Onepress

Niezawodne narzędzia i techniki negocjacyjne * Podejście do negocjacji * Kierowanie przebiegiem rozmów * Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania kryzysów Negocjacje to nieodzowny element współczesnego... czytaj dalej

Billboard! reklama otwartej przestrzeni
Bernstein David Wydawnictwo: PWN

Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich... czytaj dalej

Reiki. Wewnętrzna energia
Tanmaya Honervogt Wydawnictwo: Świat Książki

Przewodnik po sposobach przekazywania uzdrowicielskiej energii Praktyczne ćwiczenia przejrzyście omówione przez znaną terapeutkę. Autorka to wierna uczennica Osho, współczesnego hinduskiego mistyka. Po osiemnastu... czytaj dalej

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co... czytaj dalej

Anatomia biznesu. Motywacja
John Adair Wydawnictwo: Studio Emka

Świetna książka, pełniąca znakomicie rolę poradnika jak opanować kardynalną umiejętność zarządzania, jaką jest motywacja. W oparciu o wnikliwe badania nad motywacją, autor przedstawia szereg strategii skutecznego... czytaj dalej

Strategia zarządzania zaopatrzeniem
Sarjusz-Wolski Zdzisław Wydawnictwo: Placet

Bezlitosna konkurencja zmusza każdego przedsiębiorcę do ciągłego zadawania sobie pytania : Co mogę jeszcze zrobić, aby poprawić efektywność gospodarowania? Pojedyncze działania nie gwarantują długotrwałego... czytaj dalej