Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209894 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Genialny sprzedawca
Buzan Tony, Israel Richard Wydawnictwo: Muza

W 2003 roku ukazała się książka Tony'ego Buzana Potęga umysłu, dzięki której czytelnicy mogli poznać skuteczne sposoby rozwinięcia możliwości ciała i umysłu. Tym razem autor i znany specjalista w dziedzinie... czytaj dalej

Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół
Thomas Wieke Wydawnictwo: Onepress

Psychologiczny detektor informacji niejawnych Poznaj zasady biurowych gier Przestrzegaj obowiązujących reguł Zobacz, czego nie widać gołym okiem Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie... czytaj dalej

Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem
red. Maria Sierpińska Wydawnictwo: Vizja Press & IT

Podręcznik niniejszy stanowi zbiór artykułów z tematyki controllingowego zarządzania przedsiębiorstwem podzielonych na dwie części: pierwsza z nich zawiera artykuły dotyczące wybranych problemów controllingu... czytaj dalej

Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki Wydawnictwo: Placet

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących... czytaj dalej

Billboard! reklama otwartej przestrzeni
Bernstein David Wydawnictwo: PWN

Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich... czytaj dalej

Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejścia prowadzące do przełomu
Michael Watkins Wydawnictwo: Onepress

Niezawodne narzędzia i techniki negocjacyjne * Podejście do negocjacji * Kierowanie przebiegiem rozmów * Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania kryzysów Negocjacje to nieodzowny element współczesnego... czytaj dalej

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co... czytaj dalej

Strategia zarządzania zaopatrzeniem
Sarjusz-Wolski Zdzisław Wydawnictwo: Placet

Bezlitosna konkurencja zmusza każdego przedsiębiorcę do ciągłego zadawania sobie pytania : Co mogę jeszcze zrobić, aby poprawić efektywność gospodarowania? Pojedyncze działania nie gwarantują długotrwałego... czytaj dalej

Anatomia biznesu. Motywacja
John Adair Wydawnictwo: Studio Emka

Świetna książka, pełniąca znakomicie rolę poradnika jak opanować kardynalną umiejętność zarządzania, jaką jest motywacja. W oparciu o wnikliwe badania nad motywacją, autor przedstawia szereg strategii skutecznego... czytaj dalej

Przyszłość konkurencji
C.K. Prahalad Wydawnictwo: PWE

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące... czytaj dalej