Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors: * do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki, * zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa, * autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać, * nazwy produktów, które mówią same za siebie, * kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman, * kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Informacje dodatkowe o Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0302-6
Liczba stron: 328

więcej

Kup książkę Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych - opinie o książce

Inne książki autora
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Naucz się spełniać oczekiwania klienta * Zaplanuj odpowiednią politykę cenową * Wypromuj silną markę * Stwórz rozpoznawalny wizerunek * Utrzymuj...

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie * Sztuka przeprowadzania ankiet * Kreowanie nazwy i marki * Podtrzymywanie relacji z...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy