Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors: * do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki, * zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa, * autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać, * nazwy produktów, które mówią same za siebie, * kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman, * kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.
Informacje dodatkowe o Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0302-6
Liczba stron: 328
Sprawdzam ceny dla ciebie ...