Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211231 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Strategie marketingowe
Wojciech Wrzosek Wydawnictwo: PWE

W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim... czytaj dalej

Total quality management
Hans H. Steinbeck Wydawnictwo: Placet

Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem... czytaj dalej

Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni Wydawnictwo: inne

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć... czytaj dalej

Kreowanie zachowań w organizacji
Józef Penc Wydawnictwo: Placet

Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła... czytaj dalej

Ewolucja zarządzania organizacjami na przełomie wieków
Henryk Król Wydawnictwo: Vizja Press & IT

Niniejsza monografia, poświęcona wybranym zagadnieniom ewolucji zarządzania organizacjami, jest zbiorem opracowań 52 autorów: 6 bułgarskich, 5 rosyjskich i 41 polskich. Zostały one zgrupowane w trzech częściach:-... czytaj dalej

Plan marketingowy w praktyce
John Westwood Wydawnictwo: Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego... czytaj dalej

Reklama
Jacek Kall Wydawnictwo: PWE

Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy.... czytaj dalej

Księga myślenia
Burns Marilyn Wydawnictwo: IFC PRESS

Księga myślenia to wspaniały przewodnik po ścieżkach i bezdrożach naszego umysłu. Książka zawiera szereg zabawnych ćwiczeń, które pomagają otworzyć się na twórcze myślenie. Nawet wtedy, kiedy uważasz, że nie... czytaj dalej

Role i umiejętności menedżerskie
Penc Józef Wydawnictwo: brak danych

Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie czynu, którym... czytaj dalej

E-biznes. Nowa gospodarka
Tomasz Teluk Wydawnictwo: Helion

Nowoczesne technologie teleinformatyczne zmieniają otaczający nas świat w zawrotnym tempie. Zmiany dotyczą wszystkich dziedzin naszego życia: pracy, nauki, robienia zakupów, stosunków społecznych, prowadzenia... czytaj dalej