Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211232 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań
David Allen Wydawnictwo: Onepress

Lekarstwo na codzienne pożary w pracy * Jak przezwyciężać uczucie niepokoju i przytłoczenia, gdy wszystko idzie nie tak? * Jak skończyć z nawykiem odkładania spraw na później? * Jak osiągnąć stan ciągłej... czytaj dalej

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Artur Noga-Bogomilski, Dominika Maison Wydawnictwo: GWP

Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania... czytaj dalej

Zmiana warty w zarządzaniu
Uwe Renald Muller Wydawnictwo: Placet

Menedżerowie z przetrąconym kręgosłupem, którzy pionową postawę utrzymują jedynie dzięki swojej gruboskórności, są zasadniczą przyczyną kryzysu gospodarczego. Zajęci przede wszystkim utrzymaniem się na swoich... czytaj dalej

Nowoczesny menadżer sprzedaży
Tracy Brian Wydawnictwo: Muza

Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału". Jak to zrobić? Odpowiedzi... czytaj dalej

Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong Wydawnictwo: PWE

Znakomity podręcznik eurpoejski z dziedziny marketingu, napisanego przez guru współęcznego marketingu Philipa Kotlera. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń... czytaj dalej

Zarządzanie zorientowane na rezultat
Schouten Jan Beers Wim Wydawnictwo: IFC PRESS

Zarządzanie zorientowane na rezultat najwięcej korzyści przyniesie osobom, które na co dzień zarządzają zespołami i które dążą do tego, by pracownicy brali na siebie odpowiedzialność za cele i wykazywali własną... czytaj dalej

Skuteczny marketing bezpośredni
Czupryna Krzysztof Wydawnictwo: IFC PRESS

Marketing Bezpośredni jest jedną z najskuteczniejszych technik promocji i reklamy. Książka Skuteczny Marketing Bezpośredni jest pierwszą w języku polskim kompletną publikacją na temat Marketingu Bezpośredniego... czytaj dalej

Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie
Tom Rath, Donald O. Clifton Wydawnictwo: Onepress

Jak przyciągać pozytywne zdarzenia i emocje? * Uczyń relacje z ludźmi źródłem radości i sukcesów * Wywołuj pozytywne emocje u siebie i innych * Najlepsze metody psychologii pozytywnej, sprawdzone przez... czytaj dalej

Ogólna teoria zatrudnienia, procentu
Keynes John M. Wydawnictwo: PWN

Dzieło Johna Maynarda Keynesa wydane po angielsku w 1936 r., w tłumaczeniu polskim przez PWN w 1956 r. i w 1985 r., należy do tych nielicznych książek z dziedziny ekonomii, które sa pomnikiem w rozwoju myśli... czytaj dalej

Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół
Thomas Wieke Wydawnictwo: Onepress

Psychologiczny detektor informacji niejawnych Poznaj zasady biurowych gier Przestrzegaj obowiązujących reguł Zobacz, czego nie widać gołym okiem Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie... czytaj dalej