Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośrednictwem kształtowania zdrowych stosunków między nimi, które znakomicie ułatwiają wykorzystanie i rozwijanie ich twórczych możliwości dla dobra ich samych i organizacji, w których pracują.Książka ta może przydać się zarówno sprawującym już funkcje kierownicze, jak i tym, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym to się tak naprawdę wiąże. Autor ma nadzieję, że jej lektura przyczyni się do podniesienia sprawności kierowniczej i wzrostu szans w dalszej karierze menedżerów, którzy ? oprócz osobistego doświadczenia, wrodzonych zdolności i zdrowego rozsądku ? cenią sobie także osiągnięcia nauki, mając świadomość, że inteligentne organizacje muszą być kierowane przez inteligentnych menedżerów rozsądnie łączących zdobycze wiedzy i sztuki
Informacje dodatkowe o Kreowanie zachowań w organizacji:
Wydawnictwo: Placet
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-85428-65-8
Liczba stron: 0
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2012-09-22, Ocena: 6, Przeczytałam,