Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213062 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Poradnik korporacyjnego szczura
Joep P. M. Schrijvers Wydawnictwo: Onepress

Masz już dość czytania o efektywnych menedżerach? Jesteś znużony próbami pokonywania wszystkich problemów w minutę? A może bardziej interesuje Cię, kto zjada owoce Twojej pracy? Uwolnij się od podręczników... czytaj dalej

Bądź kreatywny i pomysłowy
Barrie Hawkins Wydawnictwo: Onepress

U podstaw każdego sukcesu leży idea. Może to być pomysł na nowy produkt, rozwiązanie problemu, kampanię marketingową czy nowy biznes. Będąc kreatywnym i pomysłowym, rozwiniesz skrzydła i osiągniesz więcej.... czytaj dalej

The emergence and development of clusters in Poland
Bojar Ewa, Olesiński Zbigniew (red.) Wydawnictwo: brak danych

Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych problematyka klastrów planujących intensyfikację współpracy międzynarodowej zwłaszcza w zakresie badań empirycznych gospodarki regionu, jej powiązań z... czytaj dalej

Usługi. Marketing i zarządzanie
Audrey Gilmore Wydawnictwo: PWE

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część... czytaj dalej

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas Wydawnictwo: Onepress

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej * Opracuj skuteczne metody marketingowe * Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów * Zaprojektuj odpowiednie... czytaj dalej

Vat praktyczny poradnik
Danuta Młodzikowska, Ulf Svensson Wydawnictwo: inne

"Podatek VAT" to praktyczny i zrozumiały poradnik w zakresie podatku od towarów i usług. Wyjaśniamy tu szczegółowo i od podstaw wszystkie zasady związane ze specyfiką samego podatku, jak i nową ustawą... czytaj dalej

O sprzedawaniu
Mark H. Mc Cormack Wydawnictwo: Studio Emka

Książka przedstawiająca zasady prowadzenia sprzedaży. Autor jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi w świecie sportu. Firma, którą założył, posiada 67 biur w 26 krajach i reprezentuje wiele organizacji,... czytaj dalej

Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie
Leslie Yerkes, Randy Martin Wydawnictwo: Onepress

Niezawodne sposoby przekonywania i perswadowania * Przyjmij na siebie odpowiedzialność * Naucz się zadawać pytania * Uwierz w umiejętności innych ludziIle razy każdemu z nas opadały ręce, gdy widzieliśmy... czytaj dalej

Marketing żywności
Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości... czytaj dalej

Calimeromarketing
Karen Romme Wydawnictwo: MT Biznes

Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i ?wolnych strzelców?. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą... czytaj dalej