Plan marketingowy w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego. * Etapy przygotowywania planu marketingowego * Badania rynku * Analiza mocnych i słabych stron firmy * Znajdowanie luk rynkowych * Definiowanie strategii cenowych * Reklama, promocja i obsługa klienta * Rozwijanie nowych rynków zbytu * Tworzenie sprawozdań finansowych * Prezentacja planu marketingowegoPrzekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.

Informacje dodatkowe o Plan marketingowy w praktyce:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0038-8
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę Plan marketingowy w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Plan marketingowy w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Jak napisać plan marketingowy
John Westwood0
Okładka ksiązki - Jak napisać plan marketingowy

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy