Plan marketingowy w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego. * Etapy przygotowywania planu marketingowego * Badania rynku * Analiza mocnych i słabych stron firmy * Znajdowanie luk rynkowych * Definiowanie strategii cenowych * Reklama, promocja i obsługa klienta * Rozwijanie nowych rynków zbytu * Tworzenie sprawozdań finansowych * Prezentacja planu marketingowegoPrzekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.

Informacje dodatkowe o Plan marketingowy w praktyce:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0038-8
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę Plan marketingowy w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Plan marketingowy w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Jak napisać plan marketingowy
John Westwood0
Okładka ksiązki - Jak napisać plan marketingowy

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy