Reklama jako proces komunikacji

Ocena: 0 (0 głosów)
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Informacje dodatkowe o Reklama jako proces komunikacji:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-123-5
Liczba stron: 170

więcej

Kup książkę Reklama jako proces komunikacji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama jako proces komunikacji - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli...

Mowa ciała
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Mowa ciała

Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy