Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209866 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Partycypacja w zarządzaniu a motywowanie pracowników

Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem
Tarczyński Waldemar i Mojsiewicz Magdalena Wydawnictwo: PWE

Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej (w tym również na rynku kapitałowy) nieodłącznie wiąże się z ryzykiem. Ma ono wiele odmian i jest definiowane na wiele różnych sposobów. Dlatego właśnie... czytaj dalej

Opakowanie jako instrument marketingu
Colin Hales Wydawnictwo: PWE

Książka omawia wszystkie funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy. Prezentuje współzależność między opakowaniem a ceną, dystrybucją i promocją. Przekonuje, w jaki sposób właściwie... czytaj dalej

Standardy kierowania zespołem handlowym
Krool Robert Wydawnictwo: brak danych

Kolejna po książce "Droga do zysków i satysfakcji" pozycja tego autora pomaga w zrozumieniu mechanizmów, procedur i zasad funkcjonowania świata biznesu tak, abyśmy mogli z większą pewnością siebie... czytaj dalej

Handlowanie to gra
Wojciech Haman, Jerzy Gut Wydawnictwo: Onepress

Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta... czytaj dalej

Po prostu sprzedawać lepiej
Ruhleder Rolf H. Wydawnictwo: brak danych

Nie tylko cena, nie tylko jakość produktu skłaniają klienta do zakupu. Clou skutecznego zamykania sprzedaży leży również w osobowości sprzedawcy i jego zdolności przekonywania. Cóż Ci da bowiem wspaniała wiedza... czytaj dalej

Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie
Sierpińska Maria, Wędzki Dariusz Wydawnictwo: PWN

Utrata płynności finansowej to wstęp do bankructwa mimo, że często nie jest ona bezpośrednio związana z poniesionymi przez firmę stratami. Wszystkim tym, którzy chcą wiedzieć jak: - elastycznie zarządzać... czytaj dalej

Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
Ken Blanchard, Susan Fowler, Laurence Hawkins Wydawnictwo: Onepress

Jesteś gotów zarządzać samym sobą wtedy, gdy przyjmujesz odpowiedzialność za własny sukces Skończ z wymówkami Przejmij inicjatywę Bądź wsparciem dla swojego zespołu Pokaż szefowi, co potrafisz Koniec... czytaj dalej

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Christopher E. Bogan, Michael J. English Wydawnictwo: Onepress

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft...Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca... czytaj dalej

Badania marketingowe podstawy metodolog
Gilbert A. Churchill Wydawnictwo: PWN

Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna... czytaj dalej