Badania marketingowe podstawy metodolog

Ocena: 0 (0 głosów)
Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób. Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

Informacje dodatkowe o Badania marketingowe podstawy metodolog:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01-13820-3
Liczba stron: 900

więcej

Kup książkę Badania marketingowe podstawy metodolog

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Badania marketingowe podstawy metodolog - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy