Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211228 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę
Charles R. Morris Wydawnictwo: Onepress

Poznaj wyobrażenia, które zbudowały amerykańską rzeczywistość * Jak Dziki Zachód zmienił się w społeczeństwo masowej konsumpcji? * Jak Stany Zjednoczone przyciągnęły kapitał z Europy? * Jak powstały... czytaj dalej

Asertywność menedżera
Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski Wydawnictwo: PWE

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy... czytaj dalej

Perswazja i NLP. Wideowarsztaty
Andrzej Batko Wydawnictwo: Onepress

Perswazja to sztuka, którą możesz opanować! Wczuj się w atmosferę szkoleń i warsztatów NLP Poznaj sekrety manipulacji Opanuj techniki perswazji Naucz się wpływać na ludzi NLP (neurolingwistyczne programowanie)... czytaj dalej

Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego
Newell Frederick Wydawnictwo: IFC PRESS

Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia... czytaj dalej

Prawdziwy profesjonalizm
David H. Maister Wydawnictwo: Studio Emka

Autor wyjaśnia odwieczne prawdy na temat profesjonalistów, firm i klientów. Tłumaczy jak osiągnąć profesjonalizm w skali mikro i w skali makro, odpowiadając na wiele ważnych lecz trudnych pytań, między innymi:... czytaj dalej

Metody sprawnego zarządzania
Henryk Bieniok Wydawnictwo: Placet

Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra.... czytaj dalej

Strategiczne zarządzanie kosztami

Strategiczne zarządzanie kosztami jest stosunkowo nową dziedziną rachunkowości zarządczej. Ponieważ jednak przedsiębiorstwa przykładają coraz większą wagę do kwestii strategii, zainteresowanie tą problematyką... czytaj dalej

Zarządzanie placówką oświatową
Gawroński K., Stefan A. Wydawnictwo: inne

Książka porządkuje wiedzę z zakresu organizacji oraz prawnych aspektów działalności szkół i placówek oświatowych. Autorzy przedstawili w niej zadania dyrektorów oraz organów prowadzących szkoły i sprawujących... czytaj dalej

Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
Sztucki Tadeusz Wydawnictwo: Placet

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci,... czytaj dalej

Alchemia kariery
Santorski Jacek, Turniak Grzegorz Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Kierowanie własną drogą życiową to proces twórczy. Fazy otwartości, eksperymentowania, zdania na intuicję, przeplatają sie z okresami wytężonej pracy wymagającej pokory, determinacji i dyscypliny. Kierowanie... czytaj dalej