Handlowanie to gra

Ocena: 3 (1 głosów)
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców.Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,radzenia sobie z grami kupieckimi,budowania profesjonalnej podstawy handlowej. Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.

Informacje dodatkowe o Handlowanie to gra:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-265-3
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Handlowanie to gra

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Handlowanie to gra - opinie o książce

Avatar użytkownika - Olena
Olena
Przeczytane:2015-04-13, Ocena: 3, Przeczytałam, 52 książki - 2015,
Barwność niektórych scenek mówi sama za siebie - handlowiec to bardzo ciężki i niewdzięczny zawód, dlatego zawsze warto mieć parę sztuczek perswazyjno-sugestywnych w zanadrzu i biegle władać językiem korzyści. Trudny klient to codzienność, a jego okiełznanie to nie tylko finansowa, ale także osobista satysfakcja.
Link do opinii
Inne książki autora
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy
Wojciech Haman, Jerzy Gut0
Okładka ksiązki - Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy

Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy