Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia wydajnych i nastawionych na rezultaty strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). Lojalność.com zawiera nie tylko teorię. Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet. Tylko dzięki tej książce dowiecie się:dlaczego nie można kupić lojalności klientów.o trzech pytaniach, na które musicie odpowiedzieć, aby marketing internetowy stał się dla was skuteczniejszy.o nowych umiejętnościach, których będą potrzebować pracownicy, żeby maksymalnie wykorzystać dzisiejsze nowe narzędzia.o technikach cyfrowego drukowania, które sprawią, że każdy egzemplarz reklamy pocztowej "przemówi" do adresata - i znacznie zmniejszy koszty czterobarwnych reklam.o strategiach eksploracji danych, które pomogą wam interpretować wasze dane i zwiększać zyski dzięki stałemu procesowi uczenia się.o sześciu mitach dzisiejszego rynku osób powyżej 50-tego roku życia.o konkretnych strategiach, które przygotują was na nadejście ery telewizji interaktywnej.o technikach telefonicznych zmniejszających liczbę nieskutecznych rozmów w miarę, jak będziecie poznawać i wykorzystywać wiedzę o klientach.o tym, jak dzisiejsi innowatorzy wykorzystują Internet do zwiększenia ruchu w sklepach - a nie zastępowania punktów sprzedaży detalicznej.
Informacje dodatkowe o Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego:
Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-913519-7-1
Liczba stron: 328
Sprawdzam ceny dla ciebie ...