BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR

Ocena: 0 (0 głosów)
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.

Informacje dodatkowe o BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1433-2
Liczba stron: 410

więcej

Kup książkę BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR - opinie o książce

Reklamy