Okładka książki - Reklama i jej reguły

Reklama i jej reguły


Ocena: 0 (0 głosów)
Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

Informacje dodatkowe o Reklama i jej reguły:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Św. Stanisława BM
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 8374220783
Liczba stron: 48

więcej

Kup książkę Reklama i jej reguły

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama i jej reguły - opinie o książce

Inne książki autora
Reality TV
ks. Andrzej Zwoliński0
Okładka ksiązki - Reality TV

Autor, ceniony znawca problemów współczesności, tym razem koncentruje się na kwestii programów tzw. żywej telewizji, reality TV. Jakie są jej źródła i...

Cyberpułapka. Jak internet, sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość skutecznie niszczą cywilizację
Ks. Andrzej Zwoliński 0
Okładka ksiązki - Cyberpułapka.  Jak internet, sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość skutecznie niszczą cywilizację

W zderzeniu z nowoczesnością człowiek zawsze staje między marzeniem a planem, przezornością a odwagą, spontanicznym poddaniem się biegowi rzeczy a kontrolą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy