Książka jest przeznaczona dla menedżerów różnych szczebli, pracowników działów controllingu i osób prowadzacych własną działalność gospodarczą, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansów...czytaj dalej
Autorzy pokazali, że po spełnieniu pewnych warunków uczestnictwo w europejskiej integracji pozwoli polskiej gospodarce odnosić korzyści z globalizacji, a jednocześnie chronić ją przed niektórymi jej niebezpieczeństwami....czytaj dalej
Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje...czytaj dalej
Zamiarem autorów książki, pomyślanej jako podręcznik do studiowania analizy ekonomicznej, jest przedstawienie tej dyscypliny naukowej przez prezentację jej najważniejszych zagadnień, tj.: podstaw teoretyczno...czytaj dalej
Zachowania konsumentów to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwościach wywierania wpływu na ich zmiany. Obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin...czytaj dalej
Finanse to książka doskonale dopracowana pod względem dydaktycznym. Jej zaletą jest przede wszystkim układ i przejrzystość rozważań. W każdym rozdziale są zawarte pytania sprawdzające wraz z odpowiedziami,...czytaj dalej
Podręcznik przeznaczony dla studentów rozpoczynających dopiero naukę bankowości. Autorzy rozpoczynają wykład od klasycznego wprowadzenia do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków kapitałowych)...czytaj dalej
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania...czytaj dalej