Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje...czytaj dalej
Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego i zewnętrznego, w książce przedstawia...czytaj dalej
Zamiarem autorów książki, pomyślanej jako podręcznik do studiowania analizy ekonomicznej, jest przedstawienie tej dyscypliny naukowej przez prezentację jej najważniejszych zagadnień, tj.: podstaw teoretyczno...czytaj dalej
Zachowania konsumentów to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwościach wywierania wpływu na ich zmiany. Obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin...czytaj dalej
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania...czytaj dalej
W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału...czytaj dalej
Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii...czytaj dalej
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania...czytaj dalej