Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Logistyka w biznesie
Logistyka w biznesie
Marek Ciesielski

Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje...czytaj dalej

Okładka - Audyt środków unijnych
Audyt środków unijnych
Artur Piaszczyk

Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego i zewnętrznego, w książce przedstawia...czytaj dalej

Okładka - Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie
Magdalena Jerzemowska

Zamiarem autorów książki, pomyślanej jako podręcznik do studiowania analizy ekonomicznej, jest przedstawienie tej dyscypliny naukowej przez prezentację jej najważniejszych zagadnień, tj.: podstaw teoretyczno...czytaj dalej

Okładka - Zachowania konsumentów
Zachowania konsumentów
Grażyna Światowy

Zachowania konsumentów to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwościach wywierania wpływu na ich zmiany. Obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Ewa Stachura

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
GŁODEK ZENON

W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału...czytaj dalej

Okładka - Międzynarodowe strategie marketingowe
Międzynarodowe strategie marketingowe
Paweł Pietrasieński

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii...czytaj dalej

Okładka - Controlling działalności marketingowej
Controlling działalności marketingowej
Marta Nowak

Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy