POZYCJONOWANIE PRODUKTU

Ocena: 0 (0 głosów)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel, efekty i kryteria pozycjonowania,rynkowe uwarunkowania pozycjonowania,proces i strategię pozycjonowania,pozycjonowanie produktu w praktyce.Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.

Informacje dodatkowe o POZYCJONOWANIE PRODUKTU:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817386
Liczba stron: 166

więcej

Kup książkę POZYCJONOWANIE PRODUKTU

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

POZYCJONOWANIE PRODUKTU - opinie o książce

Inne książki autora
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek0
Okładka ksiązki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy