POZYCJONOWANIE PRODUKTU

Ocena: 0 (0 głosów)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel, efekty i kryteria pozycjonowania,rynkowe uwarunkowania pozycjonowania,proces i strategię pozycjonowania,pozycjonowanie produktu w praktyce.Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.

Informacje dodatkowe o POZYCJONOWANIE PRODUKTU:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817386
Liczba stron: 166

więcej

Kup książkę POZYCJONOWANIE PRODUKTU

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

POZYCJONOWANIE PRODUKTU - opinie o książce

Inne książki autora
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek0
Okładka ksiązki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy