Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii...czytaj dalej
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania...czytaj dalej
W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału...czytaj dalej
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częśćiej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi...czytaj dalej
Nowe wydanie cenionego na naszym rynku wydawniczym podręcznika podstaw rachunkowości zostało w znacznym stopniu zmienione i zaktualizowane. Autorzy dostosowali treść książki do najnowszych uregulowań prawnych...czytaj dalej
Wydanie polsko-angielskie. Rozwój demograficzny Polski wyróżnia dzisiaj wiele pozytywnych cech: wydłużanie się życia mieszkańców, obniżanie się umieralności, szczególnie niemowląt, ale mimo to Polska znalazła...czytaj dalej
W Polsce obserwuje się stały wzrost zainteresowania metodami grupowego rozwiązywania problemów. Przejawia się to w dążeniu do podnoszenia efektywności zachowań w organizacjach oraz rosnącą liczbą szkoleń dla...czytaj dalej
Książka jest podręcznikiem wprowadzającym w problematykę rynków finansowych. Jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wyższych szkół biznesu, a także dla wszystkich, których interesuje dynamiczny...czytaj dalej