Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw

Ocena: 0 (0 głosów)
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: -istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa -źródła informacji na potrzeby tego zarządzania -mierniki wartości przedsiębiorstwa -tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa -ocenę przydatności modeli -niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Informacje dodatkowe o Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817232
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy