W książce opisano miejsce oraz rolę public relations w zarządzaniu firmą. Dlatego też Autorka nie tylko skoncentrowała się na praktycznych aspektach zstosowania technik i narzędzi PR, lecz także wprowadziła...czytaj dalej
Europeistyka w zarysie jest jednym z pierwszych na polskim rynku wydawniczym podręczników akademickich, w którym problematykę integracji europejskiej poszerzono o nowe elementy z zakresu studiów europejskich...czytaj dalej
W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków...czytaj dalej
Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać...czytaj dalej
Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach...czytaj dalej
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą ekonomii rozwoju. Autorzy omówili: ewolucję ekonomii rozwoju czynniki rozwoju społeczno-gospodarczego finansowanie wzrostu gospodarczego w krajach rozwijających się politykę...czytaj dalej
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe...czytaj dalej
Zarządzanie środowiskiem jest zarówno nauką, jak i działalnością praktyczną. Ten, kto nie zna lub nie docenia problemów zarządzania środowiskiem, nie może być dobrym politykiem, menedżerem, pracownikiem służby...czytaj dalej