Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Techniki sprzedaży
Techniki sprzedaży
Rene Moulinier

Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać...czytaj dalej

Okładka - Systemy promocji przedsiębiorstw
Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga

Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach...czytaj dalej

Okładka - Zastosowania badań marketingowych
Zastosowania badań marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i...czytaj dalej

Okładka - Strategiczne podejście do klientów
Strategiczne podejście do klientów
Stanley A. Brown

W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków...czytaj dalej

Okładka - Strategia public relations
Strategia public relations
Sandra Oliver

W książce opisano miejsce oraz rolę public relations w zarządzaniu firmą. Dlatego też Autorka nie tylko skoncentrowała się na praktycznych aspektach zstosowania technik i narzędzi PR, lecz także wprowadziła...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa
Jim Blythe

Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób...czytaj dalej

Okładka - Ekonomia rozwoju
Ekonomia rozwoju
Opracowanie Zbiorowe

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą ekonomii rozwoju. Autorzy omówili: ewolucję ekonomii rozwoju czynniki rozwoju społeczno-gospodarczego finansowanie wzrostu gospodarczego w krajach rozwijających się politykę...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu
Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu
Praca Zbiorowa, Rafał Krupski

W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy