Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR
BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR
Kaczmarczyk Stanisław

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych...czytaj dalej

Okładka - Strategiczna rachunkowość zarządcza
Strategiczna rachunkowość zarządcza
Edward Nowak

Sformułowanie właściwej strategii działania przedsiębiorstwa oraz jej skuteczna implementacja wymagają zastosowania odpowiednich instrumentów zarządzania. Do takich instrumentów należy zaliczyć rachunkowość...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie ryzykiem
Tarczyński Waldemar i Mojsiewicz Magdalena

Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej (w tym również na rynku kapitałowy) nieodłącznie wiąże się z ryzykiem. Ma ono wiele odmian i jest definiowane na wiele różnych sposobów. Dlatego właśnie...czytaj dalej

Okładka - Podstawy analizy finansowej
Podstawy analizy finansowej
Gabrusewicz Wiktor

Obecne, drugie wydanie podręcznika zostało poszerzone i istotnie zmienione w stosunku do wydania pierwszego. Książka jest przeznaczna zarówno dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i dla praktyków:...czytaj dalej

Okładka - Asertywność menedżera
Asertywność menedżera
Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy...czytaj dalej

Okładka - Polityka pieniężna. Cele i warunki skuteczności
Polityka pieniężna. Cele i warunki skuteczności
Piotr Szpunar

Książka zawiera ocenę skuteczności wykorzystania celów pośrednich w prowadzeniu polityki pieniężnej. Autor przedstawił: teoretyczne aspekty polityki pieniężnej wobec zagadnienia celów finalnych, podstawowe...czytaj dalej

Okładka - Funkcjonowanie rynku
Funkcjonowanie rynku
Wojciech Wrzosek

Książka zawiera kompleksowe i usystematyzowane ujęcie zagadnień dotyczących rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Zawiera podstawowy zakres wiedzy, którą należy opanować, jeśli chce się rozumieć...czytaj dalej

Okładka - ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ
ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ
Pender Lesley Sharpley Richard (red.)

Zarządzanie turystyką to uniwersalny podręcznik opracowany przez uznanych pracowników naukowych. W książce autorzy omawiają w interesujący sposób najważniejsze zagadnienia związane z turystyką w następujących...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy