Książka omawia wszystkie funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy. Prezentuje współzależność między opakowaniem a ceną, dystrybucją i promocją. Przekonuje, w jaki sposób właściwie...czytaj dalej
Podręcznik akademicki przeznaczony dla studentów, którzy stykają się z teorią ekonomii (zwłaszcza mikroekonomii) po raz pierwszy. Podręcznik stanowi zbiór wykładów dotyczących wybranych zagadnień mikroekonomicznych...czytaj dalej
Omówione tematy: międzynarodowe stosunki gospodarcze, międzynarodowy podział pracy, korzyści z handlu międzynarodowego w świetle teorii, rola handlu zagranicznego w gospodarce, międzynarodowe obroty czynnikami...czytaj dalej
Książka umożliwia zrozumienie istoty metod statystycznych oraz ich stosowanie w praktyce. w treści zadań zawiązano do zjawisk społeczno-ekonomicznych występujących we współczesnym świecie. W większości rozdziałów...czytaj dalej
Zarządzanie turystyką to uniwersalny podręcznik opracowany przez uznanych pracowników naukowych. W książce autorzy omawiają w interesujący sposób najważniejsze zagadnienia związane z turystyką w następujących...czytaj dalej
Autorzy postawili sobie za cel przedstawienie potencjału społeczno-ekonomicznego Unii i jej znaczenia w gospodarce światowej. Znaczna część rozważań jest poświęcona analizie różnic występujących w poziomie...czytaj dalej
Współczesne organizacje wciąż poszukują nowych rozwiązań w zakresie struktur organizacyjnych, co się wiąże m.in. z koniecznością sprostania wymaganiom rynku. Jedną z takich propozycji jest organizacja procesowa...czytaj dalej