Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - E-szok rewolucja elektroniczna w handlu
E-szok rewolucja elektroniczna w handlu
Michael De Kare-Silver

E-szok Rewolucja elektroniczna w handlu to niezastąpiony przewodnik po rynkach detalicznych przyszłości.Poszukując odpowiedzi autor analizuje przykłady firm już działających w Internecie, omawia inicjatywy...czytaj dalej

Okładka - PODSTAWY FIANASÓW
PODSTAWY FIANASÓW
Krzysztof Marecki

Podstawy finansów to podręcznik akademicki, mający na celu opis i analizę pieniężnego mechanizmu funkcjonowania gospodarki. Według zamysłu autorów, z jednej strony, stanowi on wstęp do studiowania szczegółowych...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Piotr Banaszyk, Hubert Witczak

Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu
Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu
Praca Zbiorowa, Mieczysław Moszkowicz

W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania zastosowano podejście systemowe, dzięki...czytaj dalej

Okładka - Badania rynku
Badania rynku
Praca Zbiorowa, Zofia Kędzior

W książce przedstawiono m.in: przedmiot, cele i procedurę badań rynku, metody analizy zjawisk i procesów rynkowych, studia przypadków. Adresowana jest do studentów wyższych uczelni różnych typów....czytaj dalej

Okładka - Geografia gospodarcza Polski
Geografia gospodarcza Polski
Praca Zbiorowa, Irena Fierla

Książka jest uaktualnioną wersją podstawowego podręcznika z zakresu geografii ekonomicznej naszego kraju. Od podobnych opracowań różni ją nie tylko to, że zawiera najnowsze informacje dotyczące przestrzennych...czytaj dalej

Okładka - Marketing. Podręcznik europejski
Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong

Znakomity podręcznik eurpoejski z dziedziny marketingu, napisanego przez guru współęcznego marketingu Philipa Kotlera. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń...czytaj dalej

Okładka - Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł

Innowacje są jednym z głównych źródeł osiągania przez przedsiębiorstwa przewagi konkurencyjnej. Każde przedsiębiorstwo, aby móc się rozwijać potrzebuje innowacji - nowych produktów, usług, technologii, systemów...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy