Współczesne organizacje wciąż poszukują nowych rozwiązań w zakresie struktur organizacyjnych, co się wiąże m.in. z koniecznością sprostania wymaganiom rynku. Jedną z takich propozycji jest organizacja procesowa...czytaj dalej
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim...czytaj dalej
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują metod podejmowania optymalnych decyzji, dążąc do zmniejszenia ryzyka przedsięwzięć gospodarczych....czytaj dalej
Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze...czytaj dalej
Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....czytaj dalej
Opracowanie wykracza poza tradycyjny schemat podręczników geografii ekonomicznej. Autorzy, zespół pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej, postawili sobie za cel przedstawienie: podstawowych różnic występujących...czytaj dalej
W książce przedstawiono m.in: przedmiot, cele i procedurę badań rynku, metody analizy zjawisk i procesów rynkowych, studia przypadków. Adresowana jest do studentów wyższych uczelni różnych typów....czytaj dalej
Wśród jednostek prowadzących księgi rachunkowe w szczególnej sytuacji są te, które wykonują działalność gospodarczą na niewielką skalę. Nie wszystkie muszą obligatoryjnie prowadzić księgi rachunkowe, często...czytaj dalej