Książka jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują metod podejmowania optymalnych decyzji, dążąc do zmniejszenia ryzyka przedsięwzięć gospodarczych....czytaj dalej
W książce Rynki kapitałowe Autorka przedstawiła główne zagadnienia funkcjonowania rynków kapitałowych oraz inwestowania w papiery wartościowe wraz z licznymi przykładami empirycznymi. Zaprezentowała historię...czytaj dalej
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim...czytaj dalej
Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze...czytaj dalej
Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....czytaj dalej
Wśród jednostek prowadzących księgi rachunkowe w szczególnej sytuacji są te, które wykonują działalność gospodarczą na niewielką skalę. Nie wszystkie muszą obligatoryjnie prowadzić księgi rachunkowe, często...czytaj dalej
Opracowanie wykracza poza tradycyjny schemat podręczników geografii ekonomicznej. Autorzy, zespół pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej, postawili sobie za cel przedstawienie: podstawowych różnic występujących...czytaj dalej
Jednym z ważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. Autor poświęcił wiele...czytaj dalej