Dwutomowy podręcznik dla studentów dopiero zaczynających poznawać finanse. Zakres tematów w nim przedstawionych obejmuje wszystkie obszary związane z zarzadzaniem finansami zarówno bezpośrednio w przedsiębiorstwie...czytaj dalej
Podręcznik obejmuje kompendium wiedzy o procesach zarządzania produkcją. Przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem, marketingiem, inżynierią produkcji, słuchaczy...czytaj dalej
Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją...czytaj dalej
Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami zagranicznymi. Autorzy omówili m.in. istotę transakcji w handlu zagranicznym, badania marketingowe...czytaj dalej
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu...czytaj dalej
Podręcznik makroekonomii Roberta J. Barro został napisany kilkanaście lat temu i wciąż pozostaje unikatowym dziełem wśród dziesiątków innych książek, które od tego czasu zaoferowano studentom uniwersytetów...czytaj dalej
Podręcznik, w którym ochronę środowiska przyrodniczego przedstawiono jako problem ekonomiczny - problem, którego zadowalające rozwiązanie wymaga wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania gospodarki. Z podręcznika...czytaj dalej
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych...czytaj dalej