Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2
Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2
Brigham Eugene F., Houston Joel F.

Dwutomowy podręcznik dla studentów dopiero zaczynających poznawać finanse. Zakres tematów w nim przedstawionych obejmuje wszystkie obszary związane z zarzadzaniem finansami zarówno bezpośrednio w przedsiębiorstwie...czytaj dalej

Okładka - Zarys zarządzania produkcją
Zarys zarządzania produkcją
Kazimierz Pasternak

Podręcznik obejmuje kompendium wiedzy o procesach zarządzania produkcją. Przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem, marketingiem, inżynierią produkcji, słuchaczy...czytaj dalej

Okładka - Analiza kosztów firmy
Analiza kosztów firmy
Kazimierz Sawicki

Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją...czytaj dalej

Okładka - Transakcje handlu zagranicznego
Transakcje handlu zagranicznego
Praca Zbiorowa, Beata Stępień

Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami zagranicznymi. Autorzy omówili m.in. istotę transakcji w handlu zagranicznym, badania marketingowe...czytaj dalej

Okładka - ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY
ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY
MAGDALENA SOBOCIŃSKA

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu...czytaj dalej

Okładka - Makroekonomia
Makroekonomia
Robert J. Barro

Podręcznik makroekonomii Roberta J. Barro został napisany kilkanaście lat temu i wciąż pozostaje unikatowym dziełem wśród dziesiątków innych książek, które od tego czasu zaoferowano studentom uniwersytetów...czytaj dalej

Okładka - Ekonomia środowiska i zasobów naturalnych
Ekonomia środowiska i zasobów naturalnych
Tomasz Żylicz

Podręcznik, w którym ochronę środowiska przyrodniczego przedstawiono jako problem ekonomiczny - problem, którego zadowalające rozwiązanie wymaga wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania gospodarki. Z podręcznika...czytaj dalej

Okładka - BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR
BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR
Kaczmarczyk Stanisław

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy